alltså

nu är det såhär att jag tycker att detta inte är något roligt längre och på fredag får jag sommarlov! såå då har jag och mina två vänner nataliehanna.blogg.se och dennajohanna.blogg.se bestämt oss att vi tar sommarlov från våra superkända bloggar, vi ska leva livet nu när det äntligen är sommarlov! har ni tur kanske vi återuppstår som bloggerskor i höst igen, när man börjar nöta datan mer haha!



så nåt speciellt ni vill jag ska blogga om på mina 3 sista dagar?
någon speciell paint-bild kanske?
säg annars får ni inge!
mohaha puss


jag och johanna!


jag och natalie!

Permalink best @ paint Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: p

skulle gärna vilja ha en bild på när jag steker i bresse! puss pattus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback